haii haii korang sume , trimass kerana usha bloggs saia . sila tinggalkan kumenn setelah masokk ke bloggs ini yeah ! trimass ~ :DD

31 March 2011

hey hOo hey ~

     Harini , aku na luangkan masa dgn blog aku . da lma aku tinggai blog aku nie , cian blog aku . . ta terurus sudaa . ehehe ~
   Harini , aku na cerita psai apa ? Mm , tapa lha .. aku cita sal bola laa , ley ? ahaha . sbnarnya , harini 31 mac 2011 ada perlawanan akhir bola sepak kt skuwla aku . aku tatao laa plak ada perlawanan harini . huhu , punya laa rmai pakat2 na tgk bola sepak . tambah2 , kelas aku nie . sbb klas aku dk tepi pdg bola , lg ar . . ahaha . sehari suntuk kami ta bljaq . lgpun harini , dlam 3~4 uwg dari klas aku , p "Pantai Merdeka" uad amal jariah . ehehe , depa maw jd sukarelawan kt sana . tu yg depa p . dh laa kna byq RM5 , berbaloi ka ? depa p sana wt pa lg un aku tatao laa . ehehe , td aku na cita sal bola , tpi TERcerita psai laen plak dah . maap ~
  Harini hari perlawanan akhir bola sepak kt Kedah bg skuwla Khir Johari , Sungai Layar n Amanjaya . perlawanan depa td , mang hebad !! sama2 hebad , smpai kami dalam klas puwn , usha abeh2 . . ahaha , dah laa arini "PJK" , ckgu swoh turun . . pakat2 , tgk bola . budak laki terutamnya , kan depa nie mnat sgt ngn bola ,.. kami yg pmpuan2 nie . . skong laa jgak . ehehe . mang td puwn balek skuwla lewat , gara ~ gara tgk bola la nie . blek smpai koi 3ptg . ehehe .seb bek mak aku ta tanya papa , ahaha . . msti dea egt aku da klas tmbhan atau sukan wktu ptg , tu yg dea ta tanya aku tue . C:
   Dalam perlawanan nie , skuwla Sungai Layar yg mnang , pdahal aku skong KJ , tpi dpt no-2 . tapa laa , tdak rezeki , law skuwla aku ada gak , da lma aku sokong !! yala , bukan slalu dpt tgk aksi mcm nie , smpai ckgu rajan msok pon kami wt tatao ja at dea , sian kt dea .SORRY , SIR RAJAN !
   Then , msa perlawanan tue . . ada ckgu ka spa tah . . msuk pdg pstue tolak pengadil . patot ka ? ta ptot ta ptot , an3 ? uhuhu , apa2 pown . perlawanan td mang terbaek arh ~!~!
I LOIKE ! C:

Bagi sesiapa yg na tgk laman web skuwla tersebut , bole tekan dekat bawah ni yeah .

No comments:

Post a Comment

sile tinggalkan pesanan anda disini .
Terima Kasih ~