haii haii korang sume , trimass kerana usha bloggs saia . sila tinggalkan kumenn setelah masokk ke bloggs ini yeah ! trimass ~ :DD

17 August 2011

IMY , ILY , I need Y O U !!!

hai , hai , lama taa post kat blog nie , harini aku naa post skit jaa ponn . sbab tadak idea laa . gponn skunk ngah exam T R I A L aa . tensyen oww . td masa exam mm , gila kott . . masa taa ckop aa . rasa cam naa nanges jaa kt cikgu naa buad lain . uwaaa !
sedihnya , aku rasa cam tadak smngat naa trial . td rasa cam naa demam ponn ada . huh , btw krtas 1 td bole gak bg abehh , tapi krtas 2 , tinggai byk gak aa . paiee ~

dah dah , mls naa cita sal tue , haha . sakit pala doe . huh . . sowk sains pulakk , paiee . aku dah aa taa pndai sains . cikgu maqah paa law aku taa ley skor . huh .

mm , selain cita nie , aku naa luah something . aku rindu sgt kat S A Y A N G aku nie . daa byk kali dea kol melepas . aku tadak kesempatan . aduhh , rindu suara dea . gelak tawa dea . hurmm , syg gila kat dea . !!! miss u damn much !!! <3

3misscall melepas . haiyaa . . dah aa dea taa on fon . emm . 
DEAR !! i miss u more ! bila dapat cakap dengan dea lagi nie ? dah lama dah kott , naa dkat sbulan dah ..hope da bez for him ~  LOVE yaa ~ :DD 

i L O V E YOU Dear ~ muah muah muah .  ^_^

No comments:

Post a Comment

sile tinggalkan pesanan anda disini .
Terima Kasih ~