haii haii korang sume , trimass kerana usha bloggs saia . sila tinggalkan kumenn setelah masokk ke bloggs ini yeah ! trimass ~ :DD

05 December 2010

Menunggu saat itu ..

kenapa aku ? 
ermm , apa yang aku telah lakukan , sampai kau berbuat begini kepada aku . hina sgtkah aku ? kejam sangatkah aku ? andai aku bisa berpatah balik pada masa itu , aku akan membetulkan kesilapan aku yang lalu . 

kenapa aku ?
kau membuat aku berasa sgt bersalah . sehingga diri tidak dpt dikawal lg , andai aku berada di depanmu . aku akan melutut , dan meminta maaf .. kerana aku tidak pernah menjumpai orang yg sperti kau . aku tidak terasa terasing bila bersama kau wktu ketika dulu .

kenapa mesti begini ?
kenapa ? aku terlalu egokah ? knapa kau tidak berteros terang saja ? sgup mlihat aku bgini ? aku tahu , kau rasa aku sperti mndesak kau utk trima aku kmbali . 

tpi smpai bila ?
wlau apapon terjadi , aku akn tetap mnunggu . wlaupon ramai orang kata aku "bodoh". aku biarkan .. tu bukan masalah aku . wlaupon aku trasa bengang , tpi .. aku ttap sabar .
aku akn tunggu saat2 tu , walau selama mana pon . "INSYAALLAH" .

No comments:

Post a Comment

sile tinggalkan pesanan anda disini .
Terima Kasih ~