haii haii korang sume , trimass kerana usha bloggs saia . sila tinggalkan kumenn setelah masokk ke bloggs ini yeah ! trimass ~ :DD

10 February 2011

tentang cerita hdupku yang ta penting . HAHA. .

uiyt2 , lama ta buka blog aih . lama ta ber'blogger . . .ayat sudaa tadak maa , tatao mok tuleh apo dah . aku , sekarang dah ada yg punya . . aku bhagia sgt ngn dea . sjak aku knai dea , dea laa memberi wrna yg bersinar dalam hdup aku . dea yg telah menceriakan aku dengan celotehnya , lwak jenakanya , guraw senda dengan dea . bhagia yang aku rasa nih , smpy ta terhingga . TAPI , wt msa skrg , aku kena laa buad SPM dulu . gpun dea cam aku gak , na amek SPM . skuwla dea jauh ..... sgt dari tempat aku . taklaa jauh sgt , hehe . . wndu laa kt dea . na jumpa ? susaa . . byk halangan . mcj ? tyme dea cuti blik sini , bawu ley mcj . . law ta blek , ta mcj laa . d'sbabkan kamy tale contact slalu . . so , aku puwn cdangkan spaya . . kamy buad record . hee ~
dgn itu , aku bole laa dgr suara dea tiap ~ tiap mlm . malah , smpay bila2 saja aku akn dengar record yg kamy buad tue berulang kali . . huh , dpt gak aku luahkan isi aty aku yg ta sberapa mnarik nie . hehe . .
LOVE U Sayangs ! muah muah . <3

No comments:

Post a Comment

sile tinggalkan pesanan anda disini .
Terima Kasih ~