haii haii korang sume , trimass kerana usha bloggs saia . sila tinggalkan kumenn setelah masokk ke bloggs ini yeah ! trimass ~ :DD

14 February 2011

ketika berada di darjah EMPAT .


aku , yang pernah bersekolah di Sekolah Kebangsaan Sungai Petani (SKSP) rindu sangat dekat ckgu~ckgu kt sekolah rendah . dah 4-5 taun ta jmpa depa . egt na p melawat , tapi hajat ta kesampaian . ta dpat aku mlawat depa , cuma sekadar lalu saja kt sekolah tu . . tue ja yang aku mampu . ingin skali aku berjmpa dan memeluk cium guru ~ guru yang penah mngajar aku dlu . dlu , msa darjah 1 , aku ta brani msok ke kelas , sbab aku rsa takowd . biasa laa kan budak2 lg msa tue lgpun bawu na start skuwla di drjah 1 nie . kena laa pham kan kan kan . xD
msa kali pertama msok , dlm byk2 ckgu . . ckgu naquiah yang aja aku bi tue laa wat aku terketaq ketaq lutut na msok klas . hehe . .  entah knapa , dah time tue aku rsa cam tue na wt cana kan kan . . 
tpi , lpas daa bsaq skit . . tak takowd sangat da laa . gpun , ckgu yang rajin mara~mara kita maknanya dea sayang kt kita laa tue , betoi ark ? 
ustad yg pkai baju biru at atas tue , dea aktif dalam permainan pingpong . spa yg berminat ley jumpa dea . hee  . dea tue tak laa garang sgt . besa2 ja . ckgu yg pkai baju merah terang tue nama pn norhanom law ta clap aku laa . dea mngajaq bi msa drjah 4 n 5 kowd . hee , ta egt . . dea bole la dikatakan garang gak . garang2 besa ja . ckgu SKSP mang sporting . . haa , lupa plak . . 2lagi ckgu yg kt ats tue bwu pndah ja time tue , depa ajaq sn kowd . ta egt laa nama . law tak silap ckgu yg pkai bju kuning tu nama aisyah kowd . sorg lg tatao . hee . . maaf ckgu , law ckgu ada bca blog nie . . :)

membe ~ membe dari atas belah kiri skali .

AQILAH , IZZATI RAHIM , SITI SARAH , AZLINDA , UMI RASHIDAH , FARAH NATASYA , SHAHIRAH MURAT , ANIS SYAHIRIN , ADRINA , NAIMAH , ASMALINA , NUR ATYKAH , HIDAYAH SOBRI , SYARIZA , __?__ , NABILA , MAZIAH AHMAD .

membe ~ membe dari tengah belah kiri skali .

__?__ , AFIF , SYAMIM , __?__ , __?__ , SURIATI , AMALINA , AKU , AINUL  SYAHIRAH , INTAN SUHANA , MAZIAH , HAKIMI ISMAIL , AZHAR , NAZWAR , ASYRAF , HIDAYAT .

membe ~ membe yang duduk dari kiri skali .

__?__ , FARID , __?__ , PN NORHANOM , __?__ , EN. PAHRORAZI , DANIAL , PN AISYAH , _?_ , FITRI , ARRIYAT , WAFIY .

huhu , aku tatao na gtaw pa lagi , yang ku tao , aku rndu ckgu ckgu tue . 
HAAA !! ada lagie . haha , skuwla rendah tue pun dah mcam2 bangunan dibina , nampak cam sempit , time aku skuwla dulu luas laa jugak . pagar skuwla un dah tukaq jd dinding . MAJU laa MAJU . haha , tingin aku na p usha tgk . tpi deret ta ley . .
macam ~ macam ada , tadika un ada lam kawasan skuwla tue . haha , cam pa g .
aku teringat masa tue , aku rajin rehad ngn SYARIZA . kami selalu kongsi makanan . huhu .  
lanie payah naa cari balik membe membe lama skuwla rendah kan .  smua pakat ikowd haluan masing2 dah lanie . law da jodoh , jmpa laa ngn depa ..  
wndu laa kt ampa smua . bila laa kita na jmpa blik haa ? law terserempak pown , ampa cam lagi ka muka~muka membe ampa ? mesti ta egt kan . law rapat dari dlu , maybe laa . . dapat cam . huhu , semoga dapat bertemua dgn ampa lagi yea . xD 

No comments:

Post a Comment

sile tinggalkan pesanan anda disini .
Terima Kasih ~